Strict Standards: Non-static method YJisHelp::YJisItems() should not be called statically in /sata2/home/users/h181/www/www.nauklit.kr.ua/modules/mod_yjis4/mod_yjis4.php on line 61
150

Виховна робота

Педагогічний колектив закладу працює над основною виховною проблемою: "Системний підхід до виховання учнів,підготовки їх до дорослого життя та праці".

Мета виховання: створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей; формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Зміст виховання:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
Ціннісне ставлення до людей;
Ціннісне ставлення до себе;
Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я";
Ціннісне ставлення до свого психіхічного "Я";
Ціннісне ставлення до свого соціального "Я";
Ціннісне ставлення до природи;
Ціннісне ставлення до мистецтва;
Ціннісне ставлення до праці.

В сучасних умовах, на інноваційно-технічному етапі формування системи освіти, сформовані нові стратегічні цілі і визначені тенденції оновлення змісту освіти і виховання. Тому виховна робота в нашій школі – це спеціально організований процес формування і прийняття гуманних, соціально сприйнятливих цінностей і зразків громадянського виховання.Школа є другою домівкою для дітей, в якій добре, комфортно і цікаво кожній дитині.На основі співпраці трьох складових: «вчителі – учні – батьки» у закладі організовано демократичний уклад життєдіяльності, направлений на формування життєвих компетенцій майбутньої особистості.Колектив педагогів постійно перебуває у творчому пошуку засобів і форм педагогічної підтримки процесу  розвитку і саморозвитку особистості, її самопізнання і самовизначення.

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ:

1. Виховання патріотизму, усвідомлення належності особистості до свого народу, нації, України.
2. Розвиток творчих обдарувань учнів, задоволення їхніх інтересів та можливостей, усвідомлення цінностей духовного зростання.
3. Розвиток навичок соціальної компетентності, активізація особистісного потенціалу для самореалізації та самоствердження в різноманітних сферах людської життєдіяльності.
4. Формування екологічної культури особистості.
5. Пропаганда здорового способу життя, запобігання виникненню шкідливих звичок.
6. Профілактика правопорушень.
7. Вивчення правил дорожнього руху та протипожежної безпеки. 



ДЕНЬ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА 

     
     
     

  МІСТЕР ШКОЛИ - 2014

 

     
     
     
     
     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scroll to Top