Структура
ВАЖЛИВО !
Батьківська рада
- Створено: Вівторок, 03 листопада 2015, 13:38
- Перегляди: 7757
Клас
|
ПІБ голови батьківської ради класу
|
5а |
Москаленко Юлія В'ячеславівна |
5б |
Торохтієнко Світлана Сергіївна |
5в |
Лаврінчук Костянтин |
5г |
Левченко Алла Олексіївна |
5д |
Батуєва Анна Ігорівна |
6а |
Рєзніченко Оксана Олександрівна |
6б |
Драч Оксана Вікторівна |
6в |
Грищенко Наталія Петрівна |
6г |
Євтушенко Юлія Сергіївна |
6д |
Довбиш Тетяна Сергіївна |
7а |
Чумаченко Валентина Василівна |
7б |
Єрмакова Світлана Василівна |
7в |
Тридух Анна Юріївна |
7г |
Ющинський Олександр Володимирович |
7д |
Трощак Наталія Юріївна |
8а |
Вяткіна Олена Володимирівна |
8б |
Шаповал Світлана Миколаївна |
8в |
Пильщик Юлія Юріївна |
8г |
Мельник Тетяна Миколаївна |
8д |
Чижик Марина Анатоліївна |
9а |
Жданова Валентина Миколаївна |
9б |
Михайлова Інна Віталіївна |
9в |
Короленко Світлана Володимирівна |
9г |
Горобець Катерина Григорівна |
9д |
Макеєва Анна Леонідівна |
10а |
Савенко Тетяна Василівна |
10б |
Городок Ольга Олексіївна |
10в |
Візіренко Олена Іванівна |
10г |
Завалай Світлана Юріївна |
10д |
Кудря Марина Дмитрівна |
11а |
Таран Олеся Сергіївна |
11б |
Кривошея Інна |
11в |
Зацепа Тетяна Анатоліївна |
11г |
Шаповал Юлія Олександрівна |
СТАТТЯ "Стати батьком дуже легко. Бути батьком дуже важко"
ЯК НЕ ДОПУСТИТИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРАВМ ДИТИНИ?
Сьогодні, гостро постає проблема порушення психічного здоров'я дитини через соціально-економічну ситуацію, що склалася в країні. Негаразди на роботі, матеріальна скрута, емоційне незадоволення дорослих та інше – все це переноситься на дітей і порушує психологічну рівновагу.
Дорослим потрібно
- формувати партнерські стосунки в сім'ї, уважно й шанобливо ставитися одне до одного, відкрито висловлювати свої почуття та обговорювати проблеми;
- мирно розв’язувати конфлікти, уникати зайвих стресових ситуацій;
- проаналізувати, яких психологічних травм дорослі зазнали в дитинстві, і спробувати за допомогою психологів подолати їх;
- ознайомитися з основами дитячої та вікової психології;
- розвивати у своїх дітях здатність розповідати про почуття батькам і друзям;
- виховувати в дітях уміння захищати свої права.
Отож, турбуйтеся, щоб серце дитини не стало грубим, злим, холодним, байдужим і жорстоким в результаті «виховання». Говоріть з дитиною так, щоб не залишилось ніякого сумніву в тому, що Ви керуєтесь турботою про неї, а не бажанням відмахнутись, образити.
Пам’ятайте!
|
ВИСЛОВИ, ЯКИХ НІКОЛИ НЕ ПОВИННА ЧУТИ ВАША ДИТИНА:
«Підеш в школу, – ще довідаєшся...»; «Може там з тебе людину зроблять!...»; «Мені такий хлопчик (таке ледащо...)не потрібний ...!»; «Вчитель не такий»; «Клас не підходящий, – не такий, як сусідній»; «Наша школа гірша, ніж та (якась!)»; «Перестань! Сядь і посидь! Набрид, мотаєшся тут перед очима!»; «Дай здачі, чого сидиш?»; «Вдома ти он яка швидка, а як без мене, то нічого не варта...»; «А чого від нього чекати гарного? Він же...»; «То й що, що вчителька казала писати ось тут, а я тобі кажу...»; «Хай собі каже вчителька, а в нас немає часу ходити на вулицю, дивитись на ту берізку... Ще чого!..»; «І що ти за дитина така! Он у інших діти як діти...»; «Поклади на місце! Пам’ятаєш, як минулого разу... Втомилася я вже прибирати після тебе...»; «І коли ти вже... До тебе треба п’ять няньок, щоб витримати...»; «Скільки це може продовжуватися...»; «Ти в мене найкраща, найгарніша, не те що та Тетянка... Ніколи нічого в неї нема: ні фарб, ні клею.. Не дружи з нею...». |
ВИСЛОВИ, ЯКІ ХОТІЛА Б ПОЧУТИ ВАША ДИТИНА:
«Ти мені дуже допоміг!»; «Ти нас так порадувала! Ми знаємо, що ти нас не підведеш!»; «Я подумала, а що як нам зробити отак... Знаєш, а в бабусі виходить саме так, як ми хочемо, але вона робить трохи інакше...»; «Я тебе так люблю... Ти нам дуже потрібна...»; «Ми з татом хочемо, щоб ... , тому, що....»; «Я в тебе вірю...»; «Подумай ще раз,... я теж колись зробила таку саму помилку...»; «Якщо вчителька саме так просила написати, то звичайно, звісно ж...»; «А ти подякувала Сергійку за фарби ?... А чому ти не запропонував Толі свою допомогу.... Я зробила б так...»; «Колись давно я теж була у схожій ситуації... Знаєш, я подумала, може й тобі так зробити...». |
«Давай з татом порадимося... Разом ми вигадаємо найкращий вихід...»; «Мені було б приємно, якби ти... А бабуся мені вже давно казала, що дуже зраділа б, якби..»; «У тебе сьогодні такий войовничий настрій... То може оголосимо війну бруду й пилу ... Допоможеш мені...»; «В тебе таке непросте домашнє завдання. Ти розумний хлопчик, порався. Але додавши ще й охайності, вийде ідеально... Що, як ми зробимо так...»; «Пам’ятаєш, як минулого разу я тебе хвалила, мені так сподобалось. Зроби й цього разу так, щоб я тебе похвалила...». |